ای آزادی…

منتشرشده: 2010/03/02 در Gnu, فیلم, ایران, اجتماعی, روزنوشت, سیاست

سلام

«وقتی مبارزه با دشمن بر پاسداشت آزادی مقدم باشد، استبداد رشد می‌کند!»

این جمله‌ی من نیست و هیچ ربطی هم در ظاهر به وقایع اخیر جامعه ایران ندارد. جمله‌ای است در متن ِ نقد ِ یک فیلم! همین

حرفی نیست جز اینکه این را بخوانید! البته قبلش اگر توانستید و وقتش را پیدا کردید و حوصله‌تان اجازه داد و … حتما این را ببینید!

پ ن : گنو یعنی پاسداشت آزادی، اگرچه به سختی و مشقت بیفتی!

=-=-=-=-=
Powered by Bilbo Blogger

دیدگاه‌ها
  1. erghezi می‌گوید:

    داش امین چی چی شده زدی آی لینوکس رو ریموو کردی 😀

  2. majid malouhi می‌گوید:

    سلام دوست عزیز وبلاگم پیج رنک پنج هست و شما رو لینک کردم ممنونم شما هم منو لینک کنی
    البته نام لینکتو نمیدونستم چی بزارم برای همین تیتر وبلاگتونو گذاشتم اگه نام خاصی مد نظرتون هست بهم بگین

  3. مجید ملوحی می‌گوید:

    سلام چرا لینکم نمیکنی وبلاگمو :((

    • amin می‌گوید:

      من فکر کردم مطالب رو خودتون مینویسید، ولی متوجه شدم کپی هستن. به وبلاگ کپی‌کار که منبع نوشته‌ها رو هم ذکر نمیکنه، هرگز لینک نخواهم داد

پاسخی بگذارید

