یکسال هم، گذشت…

منتشرشده: 2010/03/16 در نوروز, روزنوشت

سلام

سال نو همگی مبارک.

لزومی نمی‌بینم اتفاقات عجیب یکسال اخیر رو مرور کنم. اتفاقات عجیبی که چه در جامعه و چه زندگی شخصی من منشا اثر بودند. فلذا اگر از من رنجیدید، عذر میخوام و آرزوی سالی پر از موفقیت برای تک تک شما، دوستان، وبلاگ‌نویسان و فعالین حوزه‌ی آی‌تی و نرم‌افزار آزاد دارم.

دوستی هاتان پایدار

=-=-=-=-=
Powered by Bilbo Blogger

دیدگاه‌ها
  1. erghezi می‌گوید:

    عید شما هم مبارک. سال خوبی داشته باشی:)

  2. مجید ملوحی می‌گوید:

    سلام لینکم میکنی ؟

  3. محمدعرفان می‌گوید:

    منم سال جدیدو به تو و تمامی دوستان تبریک میگم 🙂

  4. کیا طاهری می‌گوید:

    سال نو مبارک.
    امیدوارم به آرزوهات برسی.

  5. مجله علم و دانش می‌گوید:

    سلام و عرض تشکر از مطالب خوبتان اگر موافق با تبادل لینک باشید لطفا ما را با عنوان مجله علم و دانش به ادرس http://www.faragery.blogfa.com لینک کنید سپس از طریق فرم نظرات اولین مطلب عنوان و ادرس لینکتان را برای ما ارسال کنید تا ما هم شما را سریع لینک کنیم.باتشکر منتظرت هستم.

  6. majidmalouhi می‌گوید:

    ای بابا بازم اومدم سر زدم لینکم نکردی

  7. Mmahdi می‌گوید:

    امین جان مثل اینکه شما هم خیلی سرت شلوغه دیگه وقت نمی کنی

پاسخی بگذارید

