بایگانیِ 2007/09/26

Lijit !

منتشرشده: 2007/09/26 در import

این روزها ، فضای وب پر از سایتهای وب ۲ شده. تعداد این سایتها هم روز به روز بیشتر و بیشتر میشه. مثلا خود من در توییتر ، فیس بوک ، mybloglog ، دلیشس و strumblebupon اکانت دارم
البته اینها تنها نمونه های معروف هستند . مدتها دنبال چیزی میگشتم که همه ی اینها رو یکجا در سایدبار وبلاگم داشته باشم . اخیرا با سایتی- Lijit – آشنا شدم که به نظرم ارزش امتحان کردن رو داره . نمیخوام توضیح زیادی بدم . بهتره خودتون تست کنید! اما دوتا نکته در مورد این سایت که جالب بودند : یکی وجود شمارنده یا همون کانتر به همراه نمودار ! و دومی امکان جستجوکردن تصادفی درهمین سایدبارهست. البته برای من بیشتر دومی جالب بود . فکر کنید از بین تمام مطالبی که در سایتهای فوق دارید یکی رو به تصادف نشون بده . برای من که فوق ا لعاده جالب بود.خصوصا وقتی بار اول به مطلبی در دلیشس خودم برخوردم که شدیدا دوستش داشتم ) مصاحبه ی جیم جارموش که تو وبلاگ se7en عزیز بود . نمیدونم چرا دیگه آپدیت نمیکنه .
همینه دیگه ! احساس آدم رو نشونه میرن بعد میگن سایت ما یه سایت SEO هست ! D
این سایت دروبلاگ< اختصاصیش درخواست کمک هم کرده ، بیشتر آگهی استخدام هست تا درخواست کمک البته ! بعد نگید نگفت !
و در آخر یک حرف : حالم داره بهم میخوره از این سایتهای توییترفارسی که دارن افتتاح میشن !
کمی فکر ، کمی نوآوری ، … ای بابا !
گفتیم توییتر محل تبادل فرهنگ ، فکر و طرز تفکره . گفتیم توییتر محلی برای دیدن و شنیدن بی واسطه است .گفتیم توییتر یعنی مرز و زبان و نژآد و قوم واقلیت به کنار ! گفتیم وکسی نشنید . متاسفم …

Powered by ScribeFire

Comment posted by
at 9/29/2007 8:48:29 AM

وبلاگ قشنگی داری، به منم سر بزن :دی

چطوری؟
خوبی؟

تولد وبلاگت مبارک، یکم دیره ولی مثل همون ۱۷ روزه خودت دلیلش فراموشیه !

خلاصه چاکریم

Comment posted by
at 9/28/2007 9:42:01 AM

خب بسیار باحال بود…تو خودشو زیاد ناراحن نکن عزیزم!
اما خداییش من نصف حرفهاتو به دلیل آشنا نبودن با این جاها نگرفتم ایراد از آی کیوی منه ها!